Thursday, June 10, 2010

Tabara mea... de vara

A venit vara. Incontestabil.
Si, dincolo de criza la fel de evidenta ca si vara, sau poate tocmai din cauza ei, nu ma pot gandi decat la o evadare.
O evadare din cotidian si din tipare.
Insa, ca tot romanul lovit de criza, sunt carcotas.
As vrea exotism, dar aproape de casa, provocare dar preturi bune si, evident, sa ma pot lauda apoi cu ceva neobisnuit.
Drept pentru care, am taiat de pe lista Grecia, Turcia si Bulgaria, Spania si Croatia. Am exclus programul clasic: papa, plaja, papa, somn, plaja, papa, entertainment, somn si m-am uitat din nou pe harta.
Si mi-am dorit sa plec in tabara.
Da, stiu, am depasit de mult varsta dar asta nu ma impiedica sa plec in tabara. Tabara mea ... de vara.
O tabara care sa aiba toate ingredientele evadarii.
Cineva spunea "fii atenta ce iti doresti ca s-ar putea sa ti se intample".
Ei bine, asa este.
Am gasit locatiile perfecte: Parcul National Piatra Craiului, Parcul National Calimani si Parcul Natural Apuseni.
Ce fac in tabara?
Cursuri de fotografie si astrologie, tehnica de intretinere personala, masaje de relaxare, ateliere de teatru si olarit, echitatie, enduro si plimbari cu elicopterul.
Si evident, excursii: Plaiul Foii, Magura, Cascada Rachitele, Cetatile Radesei, Pestera Ursilor, Pestera Ghetarului de la Scarisoara, Cheile Somesului Cald.
Cu cine merg?
Cu tine si cu oricine isi doreste sa vada si sa se bucure de minunile de langa casa, sa redescopere bucuria de a face noi cunostinte si de a spune povesti la foc de tabara dupa o zi plina.
Cat despre laudat, cu siguranta voi avea cu ce sa ma laud la final: cu prieteni noi, cu fotografii "studiate" si, poate cu o saptamana in care nu voi mai fi un omulet gri in tumultul orasului impovarat de canicula si criza.  

1 comment:

toateBlogurile.ro